Uw huisstijl doorvertaald naar briefpapier, visitekaartjes en wellicht ook enveloppen en schrijfblokken. Veel mensen zijn van mening dat briefpapier het verschil maken in de presentatie van uw bedrijf. De manier waarop u uw bedrijf en haar producten en diensten presenteert valt en staat met de totale bedrijfspresentatie. Is het echt noodzakelijk om facturen te printen op briefpapier?
Sinds de opmars van de digitalisatie merken we dat er veel minder briefpapier wordt verbruikt. Veel minder is nog niet niks. Wellicht is het wenselijk om voor uw bedrijf een handtekening te ontvangen van de klant. De klant zit bij u aan tafel en sluit een deal, dan wilt u deze vastleggen middels een handtekening. Een handtekening op briefpapier is dan juridisch noodzakelijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat u graag offertes per post en per e-mail verstuurd of aankondigingen in de bedrijfskantine wilt plaatsen. Best handig dat briefpapier. Toch maar een kleine voorraad bestellen?
Om digitaal te kunnen factureren heeft u ook een layout nodig voor uw boekhoudingprogramma.
Nenefa helpt u met het ontwikkelen van uw complete huisstijl en verzorgt daarbij ook de benodigde en de gewenste documenten zodat u met een gerust hart uw digitale en geprinte offertes, calculaties, facturen en aankondigingen kunt versturen.